FORSIDE

''AT SPISE ER EN NØDVENDIGHED, MEN AT SPISE INTELLIGENT ER EN KUNST''

''STYRK DIN RYG''

En rank og muskuløs ryg er ikke kun flot. Det er også sundt. For stærke og smidige rygmuskler virker nærmest som et støttende korset omkring rygsøjlen og forebygger dermed problemer med ryggen.

 

Hold dig i gang. Regelmæssig træning og masser af fysisk aktivitet mindsker risikoen for rygproblemer. Er du tilbøjelig til at få ondt i ryggen, er det en god idé at træne med særligt fokus på core-muskulaturen, det vil sige mave- og rygmuskler samt musklerne omkring hoften. Er disse muskelgrupper stærke, føles resten af kroppen også stærkere.

''DU HAR VILJEN & LYSTEN, SAMMEN FINDER VI VEJEN''

HVORFOR VÆLGE EN PERSONLIG TRÆNER?

 

Hvordan skal man træne, hvordan skal man spise? skal man vælge en specifik kost retning? – Ja spørgsmålene kan være mange. Har du stået i en lignende situation, og bliver blot mere og mere forvirret hver gang du får noget nyt af vide? – SÅ SØG HJÆLP! Med hjælp fra en personlig træner, er du sikker på, at du gør det rigtige, uden du nogensinde behøver at tvivle.

 

ER DU SOCIAL? FØLG MIG HER:

 

 

 

 

KONTAKT --

 

Simoneslivsstil

 

Vesterbrogade 1 sal. 4

 

Aarhus 8000.

 

 

FB - Simone Søndergaard

 

@CVR -- 86946876